Όταν η «εξουσία» των τραπεζών υποκαθιστά τον νόμο!!

 alphabank
Τράπεζα Alpha Bank Κάτω Πατησίων, Αχαρνών 330 , δέκα το πρωί, την περασμένη Πέμπτη..
«Ως… “κενού” αέρος στο κεφάλι μου κάποιες φορές, ξέχασα την χρεωστική μου κάρτα στο ΑΤΜ και έτσι έπρεπε να επισκεφθώ το κατάστημα για κλασικού τύπου ανάληψη χρημάτων με το βιβλιάριο και την ταυτότητα στο χέρι.
Είσοδος στο κατάστημα έπειτα από τις δύο πόρτες ασφαλείας (εκείνες που λες «πάει κλειδώθηκα και δεν θα ανοίξει ποτέ!) και στη σειρά αναμονής αφού δεν υπάρχουν νουμεράκια στο συγκεκριμένο κεντρικότατο κατάστημα. (έτσι νόμιζα..)
Σημαντική σημείωση: φοράω ένα ζευγάρι γυαλιά ωραιότατα επώνυμα, όχι οτιδήποτε… αλλά τυγχάνει να είναι σκούρα αλλιώς γιατί να είναι γυαλιά ηλίου εάν δεν κόβουν το έντονο επίσης ωραιότατο ήλιο της πόλης…
Από δεξιά, μια κυρία στο κεντρικό γραφείο αναφέρει: Κύριε βγάλτε τα γυαλιά σας!
Και ακολουθεί ο εξής διάλογος:
-Διευθύντρια καταστήματος- Βγάλτε τα γυαλιά σας κύριε
-Γιατί να τα βγάλω;
-Γιατί κύριε δεν επιτρέπεται να φοράτε γυαλιά!
-Τι εννοείτε και ποιος δεν το επιτρέπει;
-Κύριε βγάλτε τα γυαλιά σας είπα!
-Σας παρακαλώ να μου απαντήσετε σε αυτό που ρώτησα!
-Κύριε απαγορεύεται να φοράτε γυαλιά
-Σας παρακαλώ να μου δείξετε τον νόμο, την διάταξη ή οποιοδήποτε σχετικό στοιχείο που επικαλείστε με τον όρο ¨απαγορεύεται¨.
-Απαγορεύεται κύριε… και αν εσείς φορούσατε κράνος ή κρατούσατε κάποιο όπλο;
-Δεν σας κατάλαβα… Με ταυτίζετε με πιθανό ληστή ή με πιθανό τρομοκράτη επειδή φοράω γυαλιά ηλίου? Από πότε κρίνετε εσείς ως διευθύντρια ενός υποκαταστήματος τράπεζας το ποιόν των πελατών σας με κριτήρια ..ένα ζευγάρι γυαλιά;
-Σας παρακαλώ κύριε σας είπα απαγορεύεται και δεν χρειάζεται παραπάνω κουβέντα..
-ΟΟΟχι κυρία μου! Μπροστά σε 10 υπαλλήλους και 20 πελάτες μου είπατε να βγάλω τα γυαλιά μου γιατί μπορεί να κρύβουν το βλέμμα ενός ληστή ή τρομοκράτη, χωρίς αφορμή και αιτία, με ενοχοποιήσατε λόγω του δικού σας φόβου και ρατσισμού! Σας παρακαλώ την διάταξη που απαγορεύεται να φέρει ένας πελάτης τραπέζης γυαλιά και εάν δεν μπορείτε να μου δώσετε απάντηση, σας παρακαλώ να καλέσετε τον προιστάμενό σας.
-Είμαι η διευθύντρια του καταστήματος κύριε πάρτε την κάρτα μου και κάντε ό,τι θέλετε!
-Δεν με καταλάβατε τώρα… Θέλω τώρα την συγκεκριμένη διάταξη ή νόμο ή οτιδήποτε σας επέτρεψε να μου επικαλεσθείτε απαγόρευση και εάν δεν μπορείτε εσείς, παρακαλώ καλέστε τον προιστάμενό σας από τα κεντρικά. Δεν θα φύγω από εδώ εάν δεν μου δώσετε τα σχετικά στοιχεία που – κατά την γνώμη σας – με κάνουν να παρανομώ, να ενοχοποιούμαι και να ταυτίζομαι με ύποπτο ένοπλης ληστείας ή ένοπλης τρομοκρατικής πράξης..
-Κύριε εάν δε φύγετε θα καλέσω την ασφάλεια και την αστυνομία.
-Σας παρακαλώ να το κάνετε!
Και ακολούθησαν τα προβλεπόμενα από κάποιον που έστω λίγο, ξέρει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του και δεν ανέχεται ηλιθίους που θεωρούν ότι μια θέση ισχύος στον μικρόκοσμό τους είναι αρκετή για να υπάρχουν ως εξουσία.
ΥΓ Το τι συγγνώμες έπεσαν δεν λέγεται και όλα αποδόθηκαν δεόντως εκεί που πρέπει.
Όμως φοβήθηκα τους φοβισμένους.. Μπορεί να γίνουν πιο επικίνδυνοι από τους επικίνδυνους»….
Η μικρή αυτή περιπέτεια του φίλου Aκ.B., όπως την περιέγραψε, νομίζω πρέπει να μας θυμίσει πως δεν έχουμε μόνον υποχρεώσεις έναντι του κράτους και θεσμών όπως τα τραπεζικά Ιδρύματα, αλλά και δικαιώματα..
ignomisou.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου