O συζυγοκτόνος της Χαλκιδικής μιλά για πρώτη φορά: Αγαπούσα την γυναίκα μου

ΣΣτην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Ε, μίλησε ο συζυγοκτόνος της Χαλκιδικής, Κλοντ Λέσι.
«Αγαπούσα την γυναίκα μου» είπε, ο άνδρας που σόκαρε όλη την Ελλάδα όταν πριν από περίπου ένα μήνα σκότωσε τη γυναίκα του και απήγαγε το μικρό του παιδί.
Μάλιστα τόνισε, ότι είναι ένας ήσυχος άνθρωπος και πρόσθεσε: «Προσέφερα ότι μπορούσα στην οικογένειά μου. Αγαπούσα τη γυναίκα μου. Πάντα την αγαπούσα. Το ίδιο με αγαπούσε και εκείνη. Δεν την ζήλευα. Με αγαπούσε και το ήξερα».
Παράλληλα ο 33χρονος Αλβανός ισχυρίστηκε ότι η οικογένειας της Λέλας είναι υπεύθυνη για τον χωρισμό τους. «Η οικογένειά της δεν ήθελε να είμαστε μαζί. Κάποιοι μπήκαν στη μέση» είπε χαρακτηριστικά.
Επίσης τόνισε ότι δεν ήταν ποτέ βίαιος με την σύζυγό του και μάλιστα υποστήριξε πως όταν τσακώνονταν έφευγε από το σπίτι. «Όλα τα ζευγάρια μαλώνουν. Υπήρχαν διαφωνίες αλλά βίαιος δεν ήμουν ποτέ. Με κατηγορούν αλλά λένε ψέματα. Όταν υπήρχε έντονη διαφωνία εγώ έφευγα από το σπίτι» είπε.
Δείτε το βίντεο από το enikos.gr:


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου