Για «γερά πορτοφόλια» η διέλευση από τον οριζόντιο οδικό άξονα της χώρας
Αναβρασμός επικρατεί στην Εγνατία Οδό τις τελευταίες ημέρες, καθώς η κατασκευή νέων σταθμών διοδίων τόσο στον κύριο οδικό άξονα όσο και στις πλευρικές οδούς έχει φέρει ευρύτατες αντιδράσεις στις τάξεις των εργαζόμενων που πραγματοποιούν απεργία σήμερα για το συγκεκριμένο γεγονός.
Οι ίδιοι θεωρούν ότι με την εγκατάσταση των νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία, ζημιώνεται το ελληνικό δημόσιο.
Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ Απόστολος Αντωνούδης μιλώντας στην Thessnews, επιβεβαίωσε το γεγονός ότι είναι ισχυρό το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν μαζί με τους πλευρικούς, συνολικά 38 σταθμοί διοδίων. «Οι διαφυγές πλέον περιορίζονται, οπότε μπορούμε να πούμε ότι η Εγνατία γίνεται αδιάβατη τουλάχιστον για όσους δεν θέλουν να πληρώσουν διόδια», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, όπως είπε, για να φτάσουμε στο σημείο να αρχίσει η κατασκευή των συγκεκριμένων σταθμών πρέπει να προηγηθεί μια χρονοβόρα διαδικασία.
«Πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι. Το ότι να μπουν πλευρικοί σταθμοί ήταν κάτι που ζητήθηκε από κάποιους παραχωρησιούχους. Αυτό το αίτημα το έχει υιοθετήσει το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά για να υπάρξει συνέχεια που σημαίνει και την κατασκευή των σταθμών, πρέπει να υπάρξει ΚΥΑ. Αν δεν έχουμε ΚΥΑ τότε δεν μπορεί να γίνει τίποτα», εξηγεί ο κ. Αντωνούδης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ, το κόστος με τους νέους σταθμούς διοδίων θα φτάσει από τα 3 λεπτά το χιλιόμετρο στα 7 λεπτά.
thessnews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου