Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαΐου 2016, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η Marketing Greece, ένωσαν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν τη νέα καμπάνια προώθησης του προορισμού, η οποία αποτελεί εξέλιξη της περσινής επιτυχημένης καμπάνιας “Mirage in the Med”.
ενδυνάμωση της παρουσίας του προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Marketing Greece σχεδίασε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και ήδη υλοποιεί ένα πλέγμα στοχευμένων δράσεων, μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας.
Με όχημα το “Discover Europe’s Exotic Paradise” και στοχεύοντας στην...
Απευθυνόμενη σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία και Βέλγιο, η νέα καμπάνια διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media campaign, video campaign και email marketing σε στοχευμένα κοινά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου