Σε εξέλιξη η καμπάνια της Χαλκιδικής από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τη Marketing Greece

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαΐου 2016, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η Marketing Greece, ένωσαν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν τη νέα καμπάνια προώθησης του προορισμού, η οποία αποτελεί εξέλιξη της περσινής επιτυχημένης καμπάνιας “Mirage in the Med”.

Με όχημα το “Discover Europe’s Exotic Paradise” και στοχεύοντας στην...
ενδυνάμωση της παρουσίας του προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Marketing Greece σχεδίασε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και ήδη υλοποιεί ένα πλέγμα στοχευμένων δράσεων, μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας.
Απευθυνόμενη σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία και Βέλγιο, η νέα καμπάνια διαθέτει ένα  ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media campaign, video campaign και email marketing σε στοχευμένα κοινά.
 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου