Με αύξηση κατά 10% έκλεισε το 2016 σε ό,τι αφορά τα θαλάσσια δρομολόγια με πλοιάρια στoν Θερμαϊκό Κόλπο στη Θεσσαλονίκη. Με τα πλοιάρια μετακινήθηκαν πέρυσι περί τους 50.000 επιβάτες, με αυξημένο μάλιστα το ενδιαφέρον από τους επισκέπτες αφού "οι τουρίστες είναι περισσότερο από το 50% του συνόλου", όπως τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο FM 104,9" o πλοιοκτήτης Μάνος Καΐλας, εκ της κοινοπραξίας "Thessaloniki Waterways".
Μάλιστα, η εταιρεία προγραμματίζει τη χρήση αυξημένου αριθμού πλοίων για το 2017: "θα κινηθούμε στα δρομολόγια ανά ώρα, ενώ τα καραβάκια φέτος (το καλοκαίρι) θα είναι τέσσερα από δύο που ήταν τις προηγούμενες δύο χρονιές" σημειώνει ο κ. Καΐλας. Τα δρομολόγια για τη φετινή σεζόν ξεκινούν από το τέλος του Μαΐου, με προγραμματισμό να συνεχιστούν έως το τέλος του Σεπτεμβρίου.
Τα δρομολόγια θα ενταθούν ειδικότερα τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, όταν θα είναι διαθέσιμα τέσσερα πλοιάρια, με βάση και την κίνηση που υπολογίζεται από την εταιρεία. Η κίνηση παρουσιάζει ανοδική τάση, αφού "κάθε χρόνο αυξάνεται κατά 10%", από τη χρονιά έναρξης των δρομολογίων και μέχρι το 2016, όπως αναφέρει ο κ.Καΐλας.
Ο κ. Καΐλας αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο της λειτουργίας, στο θαλάσσιο μέτωπο της Θεσσαλονίκης, μιας μορφής θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, τονίζοντας πως υπάρχει η τεχνογνωσία: "ξέρουμε τώρα πλέον ποιος είναι ο τύπος του σκάφους που χρειάζεται για να καλύψει αυτή τη δραστηριότητα, έχουμε μελετήσει το πλοίο και το πώς πρέπει αυτό να είναι, έχουμε κάνει επαφές με ναυπηγεία του εξωτερικού αλλά και της Ελλάδας, ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν αυτό το πρόγραμμα τεθεί από την πολιτεία σε διαβούλευση ή διαγωνισμό” σημειώνει ο Έλληνας πλοιοκτήτης.
Εν προκειμένω, για τη λειτουργία μιας τέτοιας συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη προτείνεται η λύση ενός σκάφους με δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου αριθμού επιβατών: "συνθήκες παρόμοιες υπάρχουν σε πολλά μέρη του κόσμου, όπου εκτελούν αυτή τη συγκοινωνία. Τα μέρη αυτά εξυπηρετούνται με ένα πλοίο, που πρέπει να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει τουλάχιστον 200 άτομα, να μην έχει ταχύτητα μεγαλύτερη από τα 20 μίλια, να έχει ανέσεις για τους επιβάτες και ασφάλεια" σημειώνει ο κ.Καΐλας, εκτιμώντας τα κύρια προαπαιτούμενα για μια τέτοια εξέλιξη για την πόλη της Θεσσαλονίκης.
typosthes.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου