Ο αγώνας κατά της παραχώρησης των 14 αεροδρομίων της Ελλάδας στη Fraport συνεχίζεται


Τα μνημόνια, εκτός από τις ανεπανόρθωτες ζημιές που έχουν επιφέρει στην Ελληνική οικονομία και στον Ελληνικό λαό, έχουν δρομολογήσει και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας αντί πινακίου φακής. Με το πρόσχημα της ιδιωτικοποίησης και κατ’ εντολήν της Μέρκελ δρομολογήθηκε η παραχώρηση για 40 συν 10 χρόνια 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Πατρίδας μας στην κρατική γερμανική εταιρεία Fraport. Δεν πρόκειται για ιδιωτικοποίηση αλλά για ανακρατικοποίηση.  
Έτσι στη Fraport παραχωρήθηκαν τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Μέτοχοι της Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης με ποσοστό 31,35%, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης με ποσοστό 20,2%, η Lufthansa με ποσοστό 8,45% και η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited.
Όπως επισήμανα συνέντευξη στα Χανιά η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport είναι παράνομη καθώς είναι αποτέλεσμα εκβιασμού προς την Ελληνική κυβέρνηση και την Ελληνική Πολιτεία αφού συνδέεται με το 3ο μνημόνιο και τη συνέχιση της δήθεν δανειοδότησης της Ελλάδας από την τρόικα. Υπογράμμισα δε  με νόημα ότι η εν λόγω δανειοδότηση δεν πηγαίνει υπέρ του λαού και του τόπου αλλά πηγαίνει για να πληρωθούν τα παλιά χρέη των δανειστών.
Ως εκ τούτου πρόκειται για μια καραμπινάτη περίπτωση επονείδιστου χρέους και δικαιούμαστε σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο να προχωρήσουμε στη διαγραφή αυτού του επονείδιστου χρέους. Μάλιστα είμαι βέβαιος ότι μια Πατριωτική  Ελληνική κυβέρνηση η οποία θα προκύψει από τον ίδιο τον Ελληνικό λαό θα προχωρήσει στην ακύρωση όλων αυτών των παράνομων Συμβάσεων και παραχωρήσεων και θα προχωρήσει στη διαγραφή του επονείδιστου χρέους.
Τεράστιοι κίνδυνοι εθνικής ασφάλειας
Επιπλέον  με την παραχώρηση του αεροδρομίου  του Ακτίου, των Χανίων και ορισμένων αεροδρομίων των νησιών του Αιγαίου δημιουργούνται τεράστιοι κίνδυνοι εθνικής ασφάλειας για την Πατρίδα μας ενόψει της στρατηγικής θέσης που κατέχουν τα αεροδρόμια αυτά  στην εθνική άμυνα της χώρας ιδίως  σε μία στιγμή έντασης των Ελληνοτουρκικών σχέσεων και σε μία φάση όπου ο Ερντογάν αμφισβητεί τη Συνθήκη της Λοζάνης και εντείνει τις τουρκικές προκλήσεις στα Ίμια.
Για το λόγο αυτό οφείλει ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ)  αλλά και ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ να ενημερώσουν κατά πόσο ο παράγοντας αυτός έχει ληφθεί υπόψη. Άλλωστε ακόμη και στις ΗΠΑ τη μητρόπολη του καπιταλισμού όταν γίνονται ιδιωτικοποιήσεις υπάρχει «ρήτρα εθνικής ασφάλειας» που στην περίπτωση της σύμβασης με τη Fraport δεν υπάρχει.
Επιπλέον η Fraport έχει κυρίαρχη θέση στα θέματα διαχείρισης αεροδρομίων. Διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και στην περιφέρεια των Βαλκανίων διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Λιουμπλιάνα, της Βάρνας ένα αεροδρόμιο στην Τουρκία και 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα.
Αποκτά λοιπόν κυρίαρχη μονοπωλιακή θέση στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής αγοράς για τη διαχείριση αεροδρομίων και καταχράται τη δεσπόζουσα θέση της, κατά παραβίαση των διατάξεων περί ανταγωνισμού της ίδιας της ΕΕ. Και επιπλέον μέτοχος της Fraport είναι η Lufthansa η οποία έχει κυρίαρχη θέση επίσης στις αεροπορικές μεταφορές και εν προκειμένω αυτό που θα γίνει σε όλη την Ελλάδα με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι να δημιουργηθεί ένα γερμανικό τουριστικό προτεκτοράτο όπου Fraport  και Lufthansa θα καθορίζουν τους όρους με τους οποίους θα ασκείται η τουριστική πολιτική σε όλη την Ελλάδα.
Μιλώντας στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο, στις 15 Φεβρουαρίου 2017, επισήμανα στην παρευρισκόμενη Ευρωπαία Επίτροπο κ. Cretu ότι η  Fraport πήρε από πάνω και προίκα μια και στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης και Χανίων έχουν εκτελεστεί ήδη έργα ύψους 520 εκατ. ευρώ μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ. Γεγονός το οποίο απαγορεύεται όχι μόνο από τους Κανονισμούς των Διαρθρωτικών Ταμείων που απαγορεύουν την ιδιωτικοποίηση έργων ΕΣΠΑ τουλάχιστον για 10 χρόνια αλλά  και από το Άρθρο 107 της Συνθήκης περί κρατικών ενισχύσεων. Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί ότι η Fraport ενέταξε στο Σχέδιο Γιούνκερ την «επένδυσή» της ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ και αναζητά τώρα  δάνεια 300 εκατομμύρια ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, την EBRD και Ελληνική ανακεφαλαιοποιηθείσα Τράπεζα προκειμένου να δρομολογηθεί η παραχώρηση. Δάνεια τα οποία η Fraport επιδιώκει να τα πάρει με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.!!!
Κατόπιν τούτων και παραμένοντας πιστός στις δεσμεύσεις μου, κατά τη ψηφοφορία στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο στις 16/2/2017 , υπερψήφισα την τροπολογία για κατάργηση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport, τροπολογία η οποία έλαβε 120 ψήφους υπέρ, και 417 κατά ενώ 4 Ευρωβουλευτές απείχαν.
Οι κινητοποιήσεις όμως που κλιμακώνονται σε όλη της Ελλάδα, η μαζική εκδήλωση στα Χανιά τη Δευτέρα 20/2 όπου συμμετείχα και εγώ ως ομιλητής καθώς και η απόφαση της Επιτροπής Αναφορών να κρίνει παραδεκτή  σχετική Αναφορά κατά της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport  αποδεικνύουν ότι ο αγώνας συνεχίζεται ακόμη πιο αποφασιστικά.
*Ο Νότης Μαριάς, είναι Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής, Επικεφαλής του Πολιτικού Κινήματος Αντιμνημονιακοί Πολίτες, Καθηγητής Θεσμών της ΕΕ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

pronews.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου