Το σχολικό βιβλίο θα αποτελεί μόνο βοηθητικό εργαλείο
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος διδασκαλίας των θρησκευτικών σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Το σχολικό εργαλείο και η ανάπτυξη του μαθήματος θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, παραβολές, πίνακες ζωγραφικής, βίντεο, μουσικές.
Για παράδειγμα στην Γ΄ Δημοτικού στη θεματική ενότητα των θρησκευτικών γιορτών, θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, οι γιορτές των πολιούχων των πόλεων, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Τος Ασανά: η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους (σύμβολο: ρόδα, μέλι καινούριο ρούχο), το Ιντ αλ-φιτρ: το τέλος του Ramadan των μουσουλμάνων (ελεημοσύνη, επισκέψεις, ευχές). Επίσης τα παιδιά θα μιλούν για τα σύμβολα του Θεού, τόσο από τον Χριστιανισμό, όσο και από άλλες θρησκείες.
Ο δάσκαλος απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου, λέει στην εφημερίδα «Καθημερινή» υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Το σχολικό εργαλείο και η ανάπτυξη του μαθήματος θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, παραβολές, πίνακες ζωγραφικής, βίντεο, μουσικές.
Για παράδειγμα στην Γ΄ Δημοτικού στη θεματική ενότητα των θρησκευτικών γιορτών, θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, οι γιορτές των πολιούχων των πόλεων, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Τος Ασανά: η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους (σύμβολο: ρόδα, μέλι καινούριο ρούχο), το Ιντ αλ-φιτρ: το τέλος του Ramadan των μουσουλμάνων (ελεημοσύνη, επισκέψεις, ευχές). Επίσης τα παιδιά θα μιλούν για τα σύμβολα του Θεού, τόσο από τον Χριστιανισμό, όσο και από άλλες θρησκείες.
Ο δάσκαλος απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου, λέει στην εφημερίδα «Καθημερινή» υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου